Bende orada doğum yapmak istiyorum yapan varsa lütfen yazsın memnun kalan varmı 38 haftaligim hiç vaktim kalmadı aslında özelde yapacaktım ama o kadar çok zam yapılmış ki anlatamam ve özelde yapanlar hep şikayetçi doğum öncesi ve sonrası konuşulan fiyatların. Çok ama çok üstüne çıkıyorlar miş arkadaşım 4 bine allasmiş hastaneden çıkarken 8 bin fatura çıkarmışlar ben zaten para konusunda skntiliyim o yüzden devlet hastanesi arayışına girdim 😔