ROJ58 Hamile iken idrar yoli enfeksiyonu olan varmi bugun agri ile gittim ve enfeksiyon denildi bicak saplar gibi agri. 😞
Sldkzy01 ROJ58 Benim de gebelik basından beri var geçenlerde gittim enfeksiyon kan ve protein kaçağı var dedi ilaç verdi bakalim bu ayın 19 da tekrar gidecem nr dicek bilmiyorim
ROJ58 tazebiranne_hg04 verilmedi bana kuzum ya birtane toz ilac verdi icicem yatmadan okadar harici verilmedi birde idrr kulturu alindi cuma cikicakmis devlet hastanesi iste agrin varmi
tazebiranne_hg04 ROJ58 bendende kültür alındı o tozu içtim ama hiç işe yaramadı o yüzden antibiyotik yazdı ağrım yok yanma vardı