Dilaraalin Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var vitamin olarak doktorumuz pd600 önerdi onu kullanıyorum ama bebeğim bunu yutarken çok zorlanıyo nedendir bilmiyorum acaba mamasına katıp verilebiliyo mu ki bilgisi olan varmı