Merhaba arkadaşlar ben daha 7+2yim
Doktorum ilk 3 ay kilo almanı önermiyoruz dedi. İleriki dönemlerde zaten alacağım için şuan dikkatli olmamı söyledi. Fakat ben daha 7 haftalık olmama rağmen
Kahvaltıdan sonra mide bulantım başlıyor akşama kadar devam ediyor. Akşam yemeğini bile zar zor yiyorum sadece gece acıkıyorum. Ama kilo alıyorum şimdiden bu kısa zamanda 2 kilo aldım neden oluyor böyle ?
Sadece kahvaltı ve neredeyse bir öğün bile etmeyecek kadar az akşam yemeğiyle nasıl oluyor bu ?