Betanın düşük çıkması önemli değil
2 günde 2 katı artması önemli
Bende 38 ile öğrenmiştim 2 katı artarak takip ettim 16+4 haftalık hamileyim
Bende 3 kere kimyasal gebelik yaşadım adetim geçikirdi değerim düşük çıkardı 8,0 10,00 gibi ama yükselmezdi adet olurdum
Bu bebişte adetim gecikmeden öğrendim
Bebek hayırlısıyla gelmek isterse kendini belli ediyor ben tedbir amaçlı kan sulandırıcı hap kullanıyorum
Siz araştırdınız mı neden düşük oldu