Arkadaşlar cuma kontrolüm var 37 oluyorum doktorum pek çatı muayenesi yapma taraftarı değil, doğum sırasına bırakmak daha doğru çünkü o an değişebilir diyor. Ama bende normal doğuma engel bi durumum varsa beklemek istemiyorum 38e gün versin istiyorum. Sizin doktorlarınız kaçıncı haftalarda yaptı ?