Ceydaozmete ben yaşadım 2.gebeliğimdi parsiyel mol diye geçiyordu benimki kısmi mol gebelik hem bebek oluşmaya başlamış ama gelişimi durmuş hemde üzüm tanecikleri gibi bi oluşum olmuştu yani mol gebeliğin diyer adıda (üzüm gebeliği) doktor ultrason da teşhis etti başka bi doktora daha gittim o da aynı şeyi söyleyince kürtajla alınmıştı bi yıl kan takibi yaptırdım