İkinci dozda önerilen aralık bir ay, ama en geç doğumdan iki hafta önce tamamlanması gerekiyor antikor üretimi için, bu haftalarda ne olur ne olmaz bence bir an önce olmakta fayda var. Benim de ikinci dozum korona sebebiyle geciktiği için geç oldu 28. Haftada yaptırdım.