HilalAsel Kızlar gelişim geriliğinden yatışım yapıldı balon İLE denenecekmiş eğer açılma olursa normal Doğum yaptıracaklarmış çok korkuyorum Allah RIZASI İÇİN dua edin
Kizannedi HilalAsel inşallah sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız kaç haftalık oldunuz ben dede gelişim geriliği var 37 haftaya gircem korkuyorum 😒 haberlerini bekliyoruz
Tlytncy HilalAsel Allah yardımcınız olsun inşaallah sağ salim bir şekilde doğumunuzu yapıp bebişinizi kucağınıza alırsınız (Amin) 🙏🙏
sulfat HilalAsel Rabbim bebeğinede sanada sağlık sıhhat versin inşallah canım. En kolay şekildede doğurmanı nasip etsin.🙏
AysegulAloluAcikgoz Rabbim yardimcin olsun bir avazda kurtarsin insallah Sag salim bebisini kucagina almayi nasip etsin canim.
Mesezh Allah yardımcın olsun hemencecık dogurup burda mutlu mutlu dogum hıkayenı paylasırsın InsaAllah amııııın