Mrb kızlar ben şuanda 33+6 haftalığim. Hastaneye gittiğimde hep 2 hafta kadar bebeğin gelişiminin ilerde olduğunu söyledi doktor.
Bebeğim erkek 38. Haftada doğum olur mu sizce. Yani gelismin ilerde olması bu anlama mi geliyor.
Bide sancılarım 1 aydır başladı ara ara sancı atyo kasiklarima belime…