Ayse_tusem_buglem ben hiç girmedim ama annemlere çok yakın hiç tavsiye eden yok hatta abimlerde orda oturuyo yakın maçına rağmen tercih etmedi cebeci tip fakultesi çok daha mantikli bence şuan doktor bile yok doğru duzgun deniliyo yeni sırf faaliyete geçsin diye asistan stajyer dolu babam rahatsızlandı götürdük teşhis koymadılar bile ihtimalleri dayalı konuştular yinede siz bilirsiniz ama hiç tecrübem yok benim