sendekimsinnn Kızlar bebeğim bu 1 haftadır çok çok hareketli normalde yeri daraldıgı için hareketleri azalır diyolardı ama benimki baya arttı hareketleri acaba bu doğum belirtisi felanmı
Mouradi sendekimsinnn Doğuma yakın hareketleri artıyor diye okumuştum burda 😅 bende 37+3 haftalığım son günler arttı
DemirinAnnesiiii sendekimsinnn benimde öle canım valla aşırı hareketli bebeğim. Ama hareketli olması iyidir ya doktorum hareketini falan hissetmez isen sıkıntı demişti
Aminenin_annesi sendekimsinnn benimki de normalde az hareketli bir bebekti 1 haftadır cok hareketli daha doğrusu hareketten ziyade sürekli toplaniyor karnimin farkli yerlerinde . bu toplanmalar bize hareket gibi gelse de aslinda sanciymis
Birkuzucukbeklerken sendekimsinnn kanala yerleşme aşamasında çok hareketli oluyorlar canım doktorum öyle demişti toplanıp duruyorsa kasılman vardır ufak çaplı sancin oluyordur sen hissetmiyorsunuz belki
1babymom Bende 38 haftalıgım 34-35 ten beri benimde öyle önceden bu kadar hareketli değildi ama sanırım aksi bir durum degil
sendekimsinnn Birkuzucukbeklerken hareketi esnasında bacaklarıma kalçama ağrı giriyo bazen o sancımı değilmi çözemedim
Birkuzucukbeklerken sendekimsinnn belimde değil de makatimda ve vajinamda hissediyorum bende sancı ağrı hissetmiyorum ama ben