alu03 Kızlar yerleşme lekesi yani nişan gördüm çok az. Çok hafif bi kahverengilik gördüm. Etrafımda ki herkes nişan dedi. Ve genelde bunu erkek çocuğa hamile olanlar görüyormuş. Sizce doğru mu. Yoksa tesadüf mü
11Merve alu03 tesadüf bence benimde kızım olucak yerleşme lekesi bende de oldu. Hatta ananem kız çocuklarında yaşamış bunu. Bende olduğunu söyleyince direkt kız demişti kız çıktı 😄
Hilal-95 alu03 nışan doğumda gelen bişey kuzu son hafta yerleşme kanaması dediğin şey rahım duvarı kalınlaşma zamanında gelır bunuda doktoruna söylemen gerekıyor cnkü gebelıkde görülen leke normal değildir bazen
11secil alu03 Yerleşme kanaması ilk haftalarda görünüyor genelde. Doktorunuza bildirmeniz lazım hamilelikte görünen hiç bir kanama normal değildir çünkü. Bu çok riskli bir durum olduğu anlamına da gelmiyor sizi endişelendirmek istemem. Benim de gebelik sürecimin 13. Ve 15. Haftalarında görünmüştü. Plasentanın yukarı çekilmesiyle ilgili olabileceğini söylemişti doktor. Cinsiyet farketmeksizin herkeste görünebilir. Umarım önemli bir durum söz konusu değildir. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanız dileğiyle 🌸
uraz_ve_annesi- alu03 39 haftalık, hamileyim oğlum, olacak, çok, şükür hiç pembe bile kanama görmedim doktorunuza haber verin normal olmayabilir
1erkekkannesiiii alu03 bende de oldu doktora gittim düşük riski diye progestan başladı. Normal degıl gebelikte olan kanamanın azı çoğu. Nişan da doğum öncesi gelir lekelenme nişan degıl ciddi bisey yani doktorunuza söyleyin mutlaka
Birkuzucukbeklerken alu03 yerleşme lekesi ile nişan aynı şey değil canım nişan dediğin şey doğumdan önce geliyor
MinnieMouse alu03 nişan rahim ağzını tıkayan mukoza yapıdır. Doğum zamanı gelir. Yerleşme kanaması senin söylediğin canım. Herkeste olmaz, hamile olduğun henüz belli değilse adetin geçene kadar bekle.
Hallerimvarbenim alu03 Yerleşme kanaması ve nişan farklı şeyler canım ilk doktoruna söyle mutlaka bunu. Benim oğlum olacak kısmet olursa ama yerleşme kanaması görmedim ben