Bana da covid sonrası kan sulandırıcı iğne başlattılar herhangi bir problem olmasın diye dedi doktor bide hafif açılma vardı belki o yüzden de verdi tam çözemiyorum ben de açıkçası. Perşembe günü kontrolüm var soracağım acaba neden hap olarak vermediler de iğne verdiler diye. Oksapar verildi ama iğnesi aşırı kalın ve ilaç inanılmaz yakıyor yaptıktan yarım saat sonra falan hemen hemen geçiyor acısı 🤦🏻😔