izobellaaa-_- Ferise34 Bizim hazır değil daha odamızın gelmesine 2 hafta var bende bu takımı aldım oğluşuma 🥰
sliya30 ayrıca şu beşiğimizi çok seviyordum bilseydim ikinciyi doğuracam saklardım çok kullanışlı sonradan oturma köşesi yaptık… Ama yer olmadığı için elden çıkarmıştım 🙈 ne biliyim 4 yıl sonra minik bir bey gelecek.. Bu odayı 4 yıl önce yapmaya başlamıştım arkadaşlar montessori yatağa geçtik beşiği çok kullanmadık ama çekmeceli olmasa iyiydi herşeyi topluyordu geniş çekmeceleri vardı..
EmineDefneGokce Bütün olarak çekmemişim instagrama yüklediğim fotoğraflardan aldım bunları fikir olur sizede 😍 Kahve bej tonlarını çok seviyorum Yatağın büyüklüğü çok işimize yarıyor bazen kızım eşimle yatmak istiyor beni kendi yatağına postalıyor çok rahat 😂😂😂
Ferise34 EmineDefneGokce pastel tonlarına bende bayılırım. Ve her cinsiyet bebeğede müsait elverişli bir renk.
minikkurabiyelerinannesi EmineDefneGokce ya yanlış anlamazsanız eğer intagramda birini takip ediyorum da onun da kızının adı defne , benzettim de hem kızınızı hem odasını aynı kişimisiniz diye su an düşünüyorum 😻
Semilk05 EmineDefneGokce ahh allahım ne kadar da güzle bi melekkkk maşallah 🧿 rabbim ömürlerini de kaderlerini de yüzü gibi güzel eylesin 🤭 benimde kızım olucak nasıl bişey olucak çok merak ediyorum 🌺
izobellaaa-_- toffeenut çok farklı olmuş genelde hep aynı ama bu tarz ilk defa gördüm güle güle yatsın bebiş 🤌🏻👏🏻
Haticeaydmr toffeenut çilek mocha serisi galiba Ben de bunu düşünüyorum, hep beyaz yapılıyor son dönemde. Böyle sıcak doğal rahat bir oda olmuş Güle güle kullansın sağlıkla
toffeenut izobellaaa-_- imkanınız varsa mağaza gezmenizi öneririm. Pinterestte, instagramda falan hep aynı şeyler var. Açıkçası ben de tipik ikea beşik, şifonyer kombini düşlüyordum ama bu takımı tesadüfen görüp beğendim. Mağazalarda çok daha fazla alternatif var.
Nurcukpnr izobellaaa-_- bu takımı bende gördüm ve bayıldım sağlıkla büyüsün inş 🙏 takımı nerden ve kaça aldınıZ acaba ☺️
Helinozan izobellaaa-_- bende bu modeli Beğendim ama gereksiz diyorlar kullanışlı degil diyorlar kararsiz kaldm
Momandmom izobellaaa-_- aynısını alıcaktım ☺️ Sonra başka modele aklım kaydı yaptırdım bende bitmesini bekliyorum heyecanla