Burcin93 Bende bakıyorum letgoda cok temiz 2. El uygun joie bakıyorum ve almayı düşünüyorum 2. Cocugum ilkinde saçma ilk çıkan arabalardan aldım sonu hüsran kimde joie görsem memnun bende ödünç aldm Bi arkadastan asırı koly
kizannesiyimm Sunun baby ryan aldık biz birkaç ay önce 1900’e ama şu an 2900-3000 civarı. Kanz ile aynı fabrika çıkışlı ama daha uygun ve bayağı güzel bir model.