guluzarozgenc
Arkadaslar 8 senedir epilepsi hastasiyim ve 32+4 haftaligim. Nöroloji doktoru epilepsi hastalarinin normal dogum sırasında atak gecirme ihtimalinin olduğunu soyledi ama hamilelik boyunca herhangi bir sikinti yoksa hic atak gecirilmemis eeg sonuclari iyise normal dogum yapabilecegimi soyledi. Cok şükür bende hicbiri olmadi ama insan ister istemez tedirgin oluyor. Aranizda epilepsili gebe var mi? Hamilelik surecinde sikinti oldu mu?