Elvan65 Kızlar gebelıkten 3 ay önce folık asit kullanılması gerekıyor 7 aydır deniyoruz folık asit kullanmaya devam mı edicem fazlası zarar değil mi
Violetaa Selam , folik asit sürekli kullanmamızı istiyorlar , ben 5 haftalık hamileyim doktor bana 3 ay daha kullanmamı söyledi . Doktoruna danış bence .
Violetaa Yok olmadı , amaçlar uykum geliyordu ve aşırı yorgun hissediyordum kendimi , bide garip hissediyordum yani hamile kaldığımı hissediyordum adetten farklı oluyor kesinlikle .