Zeynepsnu Kızlar bulantı hapım bitti doktoruma da son kontrolümde yazdırmadım,kontrole daha var ama bugün bulantıdan duramadım, prilamı doktor yazmadan alabiliyor muyuz,bilgisi olan var mı?
Sedaknr Zeynepsnu sağlık ocağı yakınsa orası da yazıyor. Ben özele gidiyorum doktora ilaçları sağlık ocağındaki doktoruma yazdırıyorum git yazdır yarın boşuna çok para verme normal alsan 200 lira civası ama yazdırsan 40 lira
belmayamac Zeynepsnu Alabiliyorsun canım ama fiyatı biraz yüksek. Ben de bugün prilam yerine muadili bi ilaç varmış onu aldım daha denemedim yatmadan önce içicem. İstersen sana da pahalı gelirse bunu deneyebilirsin
Zeynepsnu Minigim38 kara kara düşünüyordum kadın doğum yazmadan alınabilecegini bilmediğimden sagolun bilgi icin
belmayamac Zeynepsnu Prifemyn Dr. Ben de bugün aile hekimime prilam dr yazdırmıştım eczaneden fark ücreti çıkınca biraz söylendim eczacı da bu ilacı tavsiye etti, içerikleri birebir aynıymış deneyeceğim bakalım.