Yari Ben 30 haftama girince başladı el ayak şişmesi ve küçük su kabarcıkları oluştu aşırı kaşınıyodur 1 hafta kaşıntıdan öldüm ama düzeldi tuzlu tüketme bi süre doktora gittim normal dedi krem yazdı onu sürünce yayılmaya başladı bende kremi bıraktım kullanmayı ama şuan düzeldi kaşıdığın yerler daha sonrada kabuk kabuk kalkıcal benimki öyle oldu ayak ve el parmaklarım soyuldu hep