Ozlemduman Herkese merhaba şu anda 6 hafta 5 günlük hamileyim bu perşembe ilk doktor kontrolüm var o gün 7 haftalık olucam kalp atışı duyulur mu bir sıkıntı olur mu acaba ?
Didem38 Ozlemduman ben de 7+2 yım bugün gittim kontrole duyamadık kalp atışını inşallah sen sıkıntısız duyarsın
alu03 Ozlemduman aynı haftalık hamileyiz. Bende 6+5 deyim. Benm de önümüzde ki çarşamba randevum. Bende aynı şeyi düşünüyorum. Umarım duyarız 🥲🙏🏻
Ozlemduman yagmur_s ilk hamileliğimde bu konu da çok sıkıntı yaşadım çok erken öğrenmiştim ve öğrendiğim gibi doktora gitmiştim bu 2.hamileliğim aynı şeyleri yaşamaktan korktuğum için bekledim ama daha fazla da beklemek istemiyorum
BBuseY Ozlemduman kalp atışın duyulmasa bile ultrasonda görürsün atışını 😍6+4 te görmüştük kalbi pıt pıt atıyordu. Ama duyamadık tabi küçük olduğu için