Eleonora Tika basa yedim 3 saat once yani durduramadim kendimi sevdigim yemekte olunca🥺. Yedigimden beri karin boslugum agriyor. Ama bebegin oldugu taraf sadece. Midem yada bagirsaklarim degil eminim. 18 haftadayim. Neden boyle olduki acaba🙁
Kubra_6 Eleonora ilk defa bugün mü oldu yoksa akşam yemekleri yediğiniz de mide boşluğunuz ağrıyor mu ? Bunu soruyorum size çünkü benimde son 1 haftadır akşam yemek yedikten sonra mide boşluğum çok fena ağrıyor 😩