İyi akşamlar arkadaşlar. Gebeliğimin 34+4 haftasındayım. Doktorum sabah-akşam şeker ölçümü yapmamı istedi. Genelde açlık kan şekeri 90-100 arasında, tokluk 140 ve üzeri çıkıyor. En yüksek 176 gördüm. Bu değerler yüksek mi acaba? Şeker ölçümü bu şekilde olan arkadaşlar ne yapmak gerekiyor bilginizi rica ederim ?