Boş gebelik dedi doktorum Perşembe günu ertesi gün yoğun kanamam başladı ve pıhtı şeklinde mi et parça şeklinde mi ilk kez başıma böyle birşey geliyor 4 gün sürdü bu persembe kontrolüm var düşürmüş olabilir miyim başına gelen var mı boş gebelik demiş tü düşürursün dedi doktorum hatta o gün kürtaj dedi ben istemedim bekleyeceğini söyledim kanama olunca gel dedi gitmedim ağrım olmadığı için düşerse evde düşsün kürtaj olmayayım diye başına gelen var mı böyle birşey yardımcı olur musunuz bir muci,e olur mu🥲🥲