Merhaba 34. Haftamdayım bugün çatı muayenesi yapıldı ve 3 cm açıklık çıktı doktor erken doğum olabilir dedi ama eve gönderdi. Sancım, kasılmam yok suyumda normalmiş bu tarz bi durum yaşayan var mı tecrübesizim bana garip geldi bu durum. Yurtdışında yaşıyorum burada Türkiye’den farklı ilerliyor hersey sanırım 🙇🏻♀️