Derya6734 Hamileliğimiz 5. Haftası bitti saçlarımın boyamam gerekiyor. Bu bana veya bebeğime zarar verir mi? Hamileyken saçlarını boyatan var mı?
Caglaaa Derya6734 ben boyatacaktım gittiğim kuaför 5 yada 6 aya kadar önermiyorum dedi ama doktora sormadım kuaför böyle diyorsa doktor da der diye
guluzarozgenc Derya6734 doktorum 4 5 aylik olsun bi ondan sonra boyatirsin demisti. Bekledim de o zamana kadar sonra da amonyak orani dusuk olan boyalarla boyattim soruyordum kuaforlere
Nily Derya6734 3. Aydan sinra genelde boyatiyolar Benm doktorum hic onermedi boyatmadim bende. 37haftadayim
Elifmena Bana doktorum bişey olmaz dedi, ilk zamanlardan beri boyatıyorum. Allaha şükür bu zamana kadar bebeğimde bi problem yok olmazda inşallah.