anneadayicom Merhaba kızlar, sağlık ocağında gebeler için aşılar hangi haftalarda oluyor bilgi verir misiniz?
yagmur_s mercimekmi 2. Dozu da var canım onun. Hatta toplam 5 doz ama aşı kartı verirler zatrn. Doğumdan sonraya kalıyor diğer dozlar. Ama gebelikte 2 doz.
mercimekmi 16esranur @yagmur_s kızlar daha bugün aşı oldum sağlık ocağındaki hemşire tek doz yapıyoruz dedi doktorum da tek doz yeterli demişti o yüzden 1 tane olarak biliyorum
yagmur_s mercimekmi bana da 2 doz dediler aşı kartı da verdiler hatta diğer 3 dozun da tarihleri yazıyor 🤷🏻♀️ her yer farklı prosedür uyguluyor snaırım. Ama tetanoz aşısının zararlı bir yanı yok diye biliyorum zaten. Nasıl öneriyorlarsa öyle olsun zaten 🤷🏻♀️