handeozt8 anladim canim haklisiniz icinize hangisi yatiyorsa o en güzeli olucaktir ama bu isim isi cok zormuş cidden bizimde esim istemiyor asel nehir ipek öykü falan bu arada nehir ismide cok tatlı🥰 bizde 34 haftalik olduk hala ismi yok kızımızın hastane icin tulum yaptiriyordum bir isimde anlasmistik onuda geriden istemeyince kaldi öyle hepsi bizimde 38 de sezeryan olucaz az kaldi insallah buluruz bir isim cok zor bu süreç 🙈