elifuslu1002 32+0 da başladım yıkama ütüleme bir gün akşama kadar sürdü baya zorlandım diyebilirim yorucuydu hastaneye götüreceklerimi paketleyip valize koydum 32+6 şu an emzik biberon vs bunları da temizleyip koydum sadece kendi gecelik vs kıyafetler kaldı bir iki haftaya bunları tamamlarım zoru gitti şükür daha erken başlardım bu kadar zor olacağını bilsem bebek ıvır zıvır çok uğraştırıyor ütü özellikle