ben 4. ayıma kadar bel ve sırt ağrısı çok yaşadım, şuan 27 haftalık olduk hala yatakta dönerken uyanıp bir yerden tutunarak dönüyorum, doktoruma söylediğim de normal bebek tutunmaya çalışıyor demişti o sebepten ağrılar olabiliyomuş, yine de doktoruna gittiğinde söyle ne olur ne olmaz.