Perikizi83 Nts girdim sancım çıktı diyen arkadaşlar.33+0 gebeyim. Bebek çok toplanıyor , ara ara sancı girip çıkıyor.doktorum hala nts sokmadı.gerçek sancı olduğunu nasıl anladınız ve haftamda normal doğum sancısı olur mu🙏
Elisarli Perikizi83 bana doktorum hep yalancı sancıdır diyordu ama nst girince gerçek sancılarım çıktı 50 üstü . Regli sancısı gibi kasıklarıma belime vuruyor birde sancı girdiği zaman büyük vc gelmiş gibi hissediyorum sürekli ama vc girince aslında yok yani sancılar yapıyor. Bugünde artık rahmime bıçak saplanır gibi ağrılar girmeye başladı haftsm 34
Tuba_06 Perikizi83 kasılmalar olur gerçek sancı her beş dakkada bir belinden kasıklarına şiddetli ağrılar olur ve dinlenmene rağmen geçmez 38 haftalığım kasılmalar oluyor sancım öyle aman aman değil hissediyorsun bi şekilde öyle gerçek doğum sancın ağır olur mutlaka anlarsın gerçeğini :)
Aminenin_annesi SimayeceninAnnesi o devletten devlete değişiyor canım ben 32 den itibaren giriyorum sancim olmamasina rağmen
SimayeceninAnnesi Aminenin_annesi aaa ne guzelmis benim 35 de basladi nst oda ben soyledim istiyorum merak ediyorum dedim 😅😅😅 yoksa 36 da gircejtum
Zehraergul Ben de 34+2’deyim. Bebek hareketi olduğunu düşünüyorum ama sancı olabilir mi ki. Çok güçlü ittiriyor gibi bazı yerler çok sertleşiyor karnım yamuluyor. Acaba hareket değil mi ki bu 🙄 akıntım hep vardı ama azcık daha artmış olabilir. Batma hissi de arada oluyor ve mesaneme baskı. Bunlar normaldir sanırım 🤔😅
Naz0123 Zehraergul karnının yamulmasi rahim kasıyor kendini sancı oda . düzenliyse doğum sancısı oluyor işte 😁