Ben de 10 haftalıkken covid geçirdim bol bol C vitamini aldım ve kemik suyuyla ayağa kalktım hatta doktorum dediki sana yıldızlı pekiyi veriyorum Covid olmana rağmen bebeğede kendine de çok iyi bakmışsın dedi şimdiden geçmiş olsun diliyorum inşallah sıkıntısız sorunsuz halledersiniz.