İyi akşamlar kızlar, akşam başıma gelenleri anlatıcam lütfen sizler de çok dikkat edin. Bu akşam kayinvalidemle bebegi görmesi icin görüntülü konuşurken birden bebeğim elini gözüne götürdü ve ağlamaya başladı baktım gözü sulandı ve kızardı telefonu kapattım ve gözüne baktım gözbebeğin de beyazında değil renkli kısım da kirpik var gibiydi gözünü ovusturdum gitmedi dikkatlice baktıktan sonra çizdiğini farkettim kucağıma aldım hemen telefonumun ışığıyla baktım gerçekten çizmiş o kadar korktum ki anlatamam hemen eşimi aradım geldi hastaneye götürdük önce özele götürdük göz doktoru yokmus cocuk doktoru varmış ama bakmıyormuş araştırmaya götürmeniz lazım dediler gittik hemen travma odasına alıp göz doktorunun odasına çıkardılar doktor baktı evet cizmis dedi😣😣😣 ama geçermiş eğer kızarıklık veya şişlik olursa muhakkak getirin dedi şimdi eve geldik ama hala korkuyorum görmesin de bi problem olur mu acaba sizler de çok dikkat edin