Bende de var ve asla geçmiyor monurol kullandım olmadı şimdi piyeloseptyl diye bir ilaç verdi onu kullanıyorum korkuyorum da kullanırken ama enfeksiyon daha zararlı diye mecbur içiyorum yara yok bende ama piyeloseptyl başlayınca akıntım başladı heralde çözdü oradaki iltihabi bende bakteri sorunu var