Melissamom Selam anneler 1+1 evde oturan var mı¿ Bebeğinizin yatağını eşyasını nasıl seçtiniz önerilerinizi, memnun kaldığınız fikirlerinizi bekliyorum :)
ikimelekannesi___ Melissamom bende 1+1 oturuyorum ilk kizimda kb beraber oturuyorduk bu evde nasıl olacak bilmiyorum ama orda da herseyimiz bir odadaydi burda da çoğunluk yatak odasında Allah’ın izniyle ayarlariz insAllah
aslansmommm Melissamom evim büyük olmasına ragmen oda yapmadım küçücük bebeğin odasından ne olur ki diye düşünüyorum büyüsün yaparım 😊 anne yanı beşik aldım elele madre.odası yapmayı düşündüğüm yere kıyafet dolabı yaptıracağım ki oda olmasa yine yatak odama ufak bişeyler ayarlamaya çalışırdım küçük dolaplar var
Melissamom ikimelekannesi___ Evet bizimde yatak odasında olmalı her şey ama ilk çocuk tecrübesizliği var üstümüzde 🤭
Melissamom aslansmommm kesinlikle öyle bebekken odalarında yatamıyorlar 🤭 Park yatak mı anne yanı beşik mi daha kullanışlı sizce¿
aslansmommm Melissamom bunu çok araştırdım ben anne yanı park beşik hemde sallanma aparatı var yani aradıgım her şey vardı içinde ilerde ortadan yatak kısmını kaldırıp oyun oynaması içinde kullanabilirim kullanışlı oldukça trendyoldan aldım bir günde geldi çok hızlıydı kargo Linki bu https://ty.gl/ic6sf6eq3e bakmak isterseniz
Anne4142 Melissamom bencilim henüz doğmadı ama o kadar sağlam duruyor ki , ama çabuk karar verin o kadar hızlı zamlanıyor ki bu ürünler ben 2 ay önce aldım bin liraya yakın koymuş üstüne. 70-110 ölçüsü