menessare Bat 17 olucak mıyım olmıcak mıyım anlamadım olucam gibi sanki çok hafif ağrı oluyo gibi cidden beklemek yorucu İnşallah isteyen herkesin olur…
LamiyaCetinkaya menessare test yapsana😍 benim de testim bugün çok silik pozitif çıktı 😍 hesaplarıma göre daha 3-4 gün vardı adete
menessare LamiyaCetinkaya hayırlı olsun bilmiyorum ki sanki adet olacakmışım gibi hissediyorum o yüzden günüm geçmeden test yapmıyorum onun hayal kırıklığı da bir baska kötü oluyo negatifi görmenin . Seninki erken çıkmış maşallah iyi benim ilk gebeliğimde bir hafta gecikene kadar görünmemişti (kimyasalla sonuçlandı o )
LamiyaCetinkaya menessare geç döllenme benimki canım, 9 Temmuz son adet tarihim. Sadece yumurtkama günümü tahmini bildiğim için diyorum 3-4 gün vardı diye. İnşallah senin de vardır 😍 yarın zaten 17si ayın, yapsan çıkar bence
menessare LamiyaCetinkaya benim hemen çıkmıyor canım teyzemin de mesela sadece kanda cıkıyo benim diğeri bir hafta gecikince ancak çıkmıştı bakalım yarın olmazsam persembe yaparım heralde hemen dayanamayıp😂 sen ne zaman doktora gidiceksin
Zln2152 LamiyaCetinkaya hayırlı olsun canım. Bende 16 Temmuz adet oldum döngüm 5 gün sürdü takvime göre 12 ağutosta adet olmam gerekiyor ama halen adet olmadım. Belirtiler de yok beyaz akıntı dışında hiç belirti yok😣
LamiyaCetinkaya menessare Yarın ilk idrarla bir daha test yapıcam yine çıkarsa kan vermeye gidicem 😁 kese en erken ne zaman görünür acaba, ilk gebeliğimde 8. haftada gitmiştim en erken ne zaman olur net bilmiyorum
menessare LamiyaCetinkaya senin ilk gebeliğin de mi sonlandı benim gibi ? Benim arkadaşım dördüncü hafta yada beşinci hafta falan görmüştü keseyi hemen gitmemişti biraz beklemişti tam bilmiyorum ben ilk gebeliğim öğrendim üc gün sonra kimyasal oldu tebrücem yok pek :( inşallah bu gebeliklerimiz sağlıklı olur 🙏
Semakeles61 LamiyaCetinkaya 4. 5. Haftalarda kese görünüyor 6ve 7 de kalp atışı duyuluyor 8 e kadar duyulmayabiliyor bazı kişilerde kalp atışı
LamiyaCetinkaya menessare Yok benim bir oğlum var, şimdi ikinci olacak nasipse, tutunursa … İnşallah sen de hamilesindir valla içime öyle doğuyor, test yaparsan etiketle beni de 😍
menessare LamiyaCetinkaya inşallah eğer öyleyse etiketlerim tabii 😍 sağlıklı gebelikler sağlıklı bebek diliyorum 💗
LamiyaCetinkaya Semakeles61 teşekkür ederim, şuan geç döllenme olduğu için 2 hafta geriden geliyor olabilir, son adet tarihine göre 5+3 görünüyor ama 3+3 falandır. O zaman 1 hafta 10 gün bekleyip öyle gideyim doktora. Tabii eğer beta değerim de hamilesin derse 😂
Semakeles61 LamiyaCetinkaya nasıl dünki pozitif bugünki negatif oldu çatlatma iğnesi falan yapmış mıydınız
LamiyaCetinkaya Semakeles61 hayır ben de anlamadım testin biri pozitif çıkıyor biri negatif, sonra yine aynı döngü. Akşam kan vericem varsa yoksa net belli olsun🥴
LamiyaCetinkaya Zln2152 Bende belirti var da ne oluyor canım ya, çoğu insan belirti olmadan öğrenmiş burda inşallah sende de vardır ❤️
LamiyaCetinkaya Semakeles61 Kan vermek için acilden giriş yaptım ama idrar testi alabileceklerini, kan için gündüz polikliniğe gitmem gerektiğini söylediler. İdrar testi yine negatif çıktı 😶