tugceeatabayy 3bebeli1kedili Allah iyi etsin inşallah hepimizi bi yemek yemeğe bide lavaboya kalkıyorum uzanıyorum sürekli
3bebeli1kedili tugceeatabayy amin amin rabbim hepimiz için hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin napalım bebişlerin iyiliği için dayanacağız ☺️
Pcoslubiranne tugceeatabayy aynusinu 23. Haftada yasadim az bir lekem gelmisti.hemen yatisim yapildi 4 saatte bir nst cekildi sancim var mi diye.sorun olmayinca ciktim.Bebek kafasini rahme.dayamisti.su an 33 haftaligim hala bebek bski yaoiyir.
Melekannesiiiii Pcoslubiranne peki rahme dayayınca neden lekelenme yada kanama oluyormuş sordunuz mu doktorunuzA
Pcoslubiranne Melekannesiiiii benim zaten lekelenmem vardi 23 haftaya kadar plesentadan kaynakli.Rahme.baski.yaptigi icin olmus dedi o zaman.sonra hic olmadi zaten.