Hilalyildirim Bugün kontrolumde bebegin kafasinin 3 4 hafta onde oldugunu ogrendim. Kilolu bi bebek zaten. Benim gibi olup bi sıkıntı yasayan veya yasamayan var mi?
HilalEyce Hilalyildirim Benim bebeğimin de öyle 36. Haftadayız tek sıkıntı normal doğum olmayacak gibi
Deletedmom_33 Hilalyildirim Sezeryan dışında bir sıkıntı yaşamadım. Kafa çapı sınırda diye riske atmamak için Sezeryana gün verdi doktorum ertesi gece tansiyondan girdim. Her şekilde Sezeryan olacakmisim yani
Lesyaca Hilalyildirim canım benimde bebeğimin kafası 3 hafta önde 34 haftalikken kafası 37 haftalıktı doktora sorduğumda bi sorun olmaz sadece normal doğuramazsın demişti 🤷🏻♀️Ama sağlık ocağındaki ebe normal doğum yapabilirsin hiçbir şey olmaz dedi bakalım nolcak