Yasmintanju Kızlar adetime 5 gün var erken gebelik testi yapıyım mı sizce ya negatif çıkarsa diye korkuyorum :(
potansiyelinstamom Yasmintanju 7 gün 6 gün ve 4 gün kala yaptim silik çizgi dahi yoktu dümdüz negatifti. Üstelik reglden 6 gün önce %99.9 vaadli testler. Şu an 10+5 teyiz
Birsevdaa Ben bir hafta kala yapmıştım doğru çıktı ☺️ Tabii yine de şüphedeyseniz bekleyin bir kaç gün daha
potansiyelinstamom Yasmintanju yarin yaparsan ve sonuc alamazsan bu ay bir daha test yapmak için gecikmeyi bekle bence. Ben 2.gününde kaset testte öğrendim çünkü. Herkesin farklıdır tabi benimki yalnızca fikir. Umarım yarin yaparsan da pozitif sonuç alırsın 🙏🏻
Birsevdaa @Yasmintanju o kadar iyi anlıyorum ki 🥲 daha önce yaklaşık 13 gün falan gecikme yaşamıştım hiç bir şekilde ikinci çizgi çıkmadı nasıl üzül üzülmüştüm. Daha sonra bir hafta kala çıkmıştı yani bence varsa mutlaka çıkıyor ☺️ Hayırlı haberler alın inşallah 🥰
Yasmintanju Birsevdaa ayyy dimi 🌹 neyse yarın deniyim ben en iyisi varsa zaten vardır gözükmesede günüm gelince gözükür 🥹
Burrcu Regl tarihime 5 gün kala kan testi yaptırdım, 35 lerdeydi :) Bende cok halsizlik ve sürekli uyku hali vardı 🥰
Yasmintanju Burrcu 35 olunca gebelik mi oluyor? Ben hollandada yaşıyorum burda kan testi yapmıyolr sadece normal test