Ben de isimli hastane çıkışı yaptıracağım ancak araştırmalarım sonucu şu kanıya vardım : asla ve asla renkli dijital baskı bir ürün yaptırmayacağım.
Nedenleri : ne kadar organik doğal boya deselerde, bazı “işletmelerin” kullandıkları boyaları kalitesiz ve hemen soluyor. Boyanın içerik sertifikasını isteseniz gösteremezler bile.. Gerek yok dijital baskı bir kıyafete o kadar para vermeye.Adamlar doğru dürüst fatura bile kesmiyorlar.
Nakışlı yaptıracağım daha iyi.
Tabii nakış olayı biraz maliyetli.
Sayfa ismi vermiyorum, Google ’a yazınca bir sürü yer çıkıyor, iyi yer olup olmadığını, bir şekilde herkes araştırabilir. 🙋🏻♀️🌿🌼