Kızçeler bugün 9+4 üm. Doktor 11. Hafta itibariyle 2li test istedi, ama doğruluğu yok güven vermiyor dedi sorunsuz dedikleri sorun, sorun dedikleri sorunsuz çıkabiliyor dedi. O yüzden diğer %99 doğru olan testi önerdi. Nedir nerde yapılır ne kadardır yaptıran yada bilgisi olan var mı ?