Byn_gungor çok geçmiş olsun canım öncelikle hayırlısı dile ve güçlü ol. Ben de bir düşük yaşadım 6 ay önce , kalp atışını falan duymuştuk yaklaşık 10 haftalık gebeydim ama gelişimi hep geriden geliyordu hcg değeri falan. Protestan iğne oldum 15 tane ve hep yattım, kalp atışını duyunca iğneleri kesti doktor. Rutin bir kontrolde öğrendik ki kalbi durmuş. Kürtaj oldum. Şu anda yine 10 haftalık hamileyim, bu gebeliğin gayet normal diyor doktor. Allah hepimizinkini esirgesin ama hayırlısından versin. İnsallah bebeğin sağ salim tutunur her kanama düşük belirtisi değil öncelikle bunu düşün ama aksi olsa bile mutlaka bir hayır vardır, sağlıksız bebek düşük olur derler bunu da aklının köşesinde tut. Olumlu düşün stres yapmamaya çalış, Allah yardımcın olsun. Gün doğmadan neler doğar.