Minikmucizem199 Tam olarak o şekilde olamdi benim ama ilk bebeğimi 6+1 de kanama başlayıp kalp atışı zayıf olup 10 gün devam etmesiyle sonunda dururo kürtaj olduğum için, ikincide de her akıntı kan mi diye bakıyordum. Ki şaşırmadım 6+1 de yine oldu şükür bu sefer kalp atışı iyiydi. Yine de ne zaman 25.haftaya girdidm o zaman rahat ettim biraz erken de doğsa kuvezz şansı var diye. 30 u da bitirdim artık iyice rahat ettim ne erken doğum, ne başka bir şey düşünmez oldum..