seboss_35 33 lerdeydi doğum kanalına girmiş dedi doktorum. 28. Haftalarımda kaburga ağrılarım oluyordu dehşet kötüydü ne yaptıysam geçmedi her şeyden şüphe ediyordum. Saframda taş var diye bile düşündüm. Çocuk baş aşağı döndü aniden kesildi ağrılarım. Başı kaburgama baskı yapıyormuş meğer.. 🤦🏻♀️ Bide benim oğlanın kafası 2-3 hafta önden de gidiyor 🤦🏻♀️😂