PapatiA ben kan sulandırıci igne kullanıyorum cnm 2. Gebeligim ilk gebeliğimde 8. Ayima kadar kullandim 2. Gebeligimde doktorum 5. Ayda bırakabilirsin dedi ama ben rahat etmediğim icin kullanmaya devam ediyorum doktorumun bilgisiyle suanda 6 aylik hamileyim enazindan 7. Ayima kadar kullanacam diye düşünüyorum