2pati1baby ya ben 5 sene boyunca çocuğum olsun diye o kadar tedavi gördüm sadece bir tüp bebek yaptırmamıştım sonradan evim oldu borcum oldu dedim çalışayım dedim ondan sonra dedim çocuk düşünürüz dedim tüp bebek yaptırırız falan kendiliğinden ilk çocuğum 5 haftalıkken düşük yaptım 3 ay sonra 3 ay sonra bile değil 2 ay sonra hamile kaldım tekrardan bununla da 5,5 hafta erken öğrendim yine 6 haftada kalp atışlarını duydum ve şu an 9 9 haftalığız doktora gidemiyorum randevu bulamıyorum bilmiyorum psikolojim bozuk