Kubrabsyg45 2li testin doğruluk oranı 3lü ve 4lüye göre daha yüksek olduğu için ben yaptırdım zaten sadece kan alınıp ultrasonda iyice inceleniyor çok şükür bir şey çıkmadı. 3lü 4lüyü doktorum önermedi doğruluk oranı düşük diye bence yaptırın siz stressiz bir 9 ay geçirin diye bebeğinize bir hayat boyu zorluk yaşatmayın. Ben böyle düşündüğüm için yaptırdım inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸🌸