Kızlar 20.haftalarda rahim ağzı uzunluğu kaç olması gerekiyo??doktorum sanki 4 cm falan demişti normal sıkıntı yok dedi ama biraz okuyunca içime kurt düştü normal mi sizce? Hiç bir sıkıntım yok bu arada çok şükür ama işte okumadan duramiyoruz 🥺🙈Bide ne yapınca kısalıyor neler yapmamak gerekiyor önlem amaçlı tecrübeli anneler varsa