Beyaz01 Kızlar tuvalete gittiğimde çamaşırımda hiç bişey yoktu ama peçeteye sildiğimde açık kırmızı kan geldi o anlık peçeteye geldi doktora gittik kalp atışını göremedi ama sıkıntı yok dedi tecrübesi olan paylaşabilir mi ilk gebeliği çok korkuyorum
Sibelklk28 Beyaz01 ilk haftalarda yerleşmesi kanaması oluyormuş benimde o haftalarda lekelenmem olmuştu. 2 gün oldu geçti. Yoğunlaşırsa doktorunla görüşmende fayda vardır
Deletedmom_33 Beyaz01 Tüp bebek ikisinde de oldu 6+1 de ilkini kaybettim, ikinci de kendiliğinden kesildi 1 hafta da. Yerleşme kanamam transferin 4 veya 5. Günü oluyordu oda 2 damla açık pembe olarak. Verdiği ilaçları kullanıp dinlenin inşallah hemen kesilir
Aslimsii07 Beyaz01 yavrum benim 13 gün sürdü kese duruyorsa kanama alanların vardır hiç moralini bozma uzan alakalarını havaya kaldır ve Progestan kullan doktoruna yazdır