Merhaba kızlar 21+2 haftalık gebeyim . bugün doktor randevum vardı gittim şehir hastanesine bebeğimin suyu azalmış hemen üniversite ye perinatoloji ye sevk etti . Gittim Prof doktor hemen aldı beni detaylı ultrason yaptı plesantan yaşlanmaya başlamış ve suyun azalmış dedi 😢 iç açıcı konuşmadı 2 hafta sonra gel yine bakalım dedi . Bebegin mesanesi boş dedi onun dışında her şey normal dedi gelişim geriliği olur sıkıntı olur su olmazsa plesanta böyle olursa dedi . Çok üzgünüm gerçekten istirahat et sıvı tüket bol bol dedi 😢 lütfen dua edin bana düzelsin yavrumu sağ Salim kucağıma alabileyim almasınlar onu bişey olmasın dua edin nolur 😢😢😢😢